Subject: Re: Tähelepanu juhtimine
From: Ühisraha OÜ <[email-masked]>
To: "info.aki" <[email-masked]>, "AKI info" <[email-masked]>
Date: Tue, 9 Jan 2024 14:54:20 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Annika Kaljula

Tänan teid teabe eest seoses Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti 
(TTJA) märgukirjaga, mille kohaselt on väidetavalt Ühisraha OÜ poolt 
saadetavates otseturustuskirjades puudunud viide selle kohta, kuidas 
tarbijal on võimalik edaspidistest kirjadest loobuda.

Soovin kinnitada, et antud väide ei vasta tõele.

Meie ettevõte Ühisraha OÜ on alati pööranud suurt tähelepanu andmekaitsele 
ja tarbijate õiguste austamisele. Kõik meie otseturustuskirjad sisaldavad 
selgelt märgitud infot selle kohta, kuidas tarbijal on võimalik loobuda 
tulevastest saadetistest. Oleme teadlikud, kui oluline on tagada selge ja 
arusaadav teave tarbijatele ning oleme järginud kõiki seadusandlikke nõudeid 
selles valdkonnas.

Võimalike segaduste või arusaamatuste vältimiseks palun edastada midagigi 
(tõendeid või teavet), mis kinnitaks, et Ühisraha OÜ on teinud midagi 
ebasobivat.

Lugupidamisega,

Jekaterina Rozenštrauch
juhatuse liige

Ühisraha OÜ
tel. +372 513 0769
Vambola 6, Tallinn
www.kreditex.ee <http://www.kreditex.ee>

KONFIDENTSIAALSUSTEADE: Käesolev e-posti sõnum ja selle manused on 
adresseeritud üksnes ülalmärgitud isikutele ja võivad sisaldada 
konfidentsiaalset informatsiooni või informatsiooni, mille avaldamine on 
seadusega piiratud.
Juhul, kui olete saanud käesoleva teate ekslikult või te pole selle 
nimetatud saaja, palume teil viivitamatult teavitada sellest sõnumi saatjat 
ja kustutada käesoleva e-posti sõnumi koos kõigi selle manustega oma 
arvutisüsteemist.

On 09.01.2024 14:38, [email-masked] <mailto:[email-masked]>  wrote:

Tere!

Teile on saadetud Andmekaitse Inspektsiooni dokumendihaldussüsteemi Delta 
kaudu dokument.

Pealkiri: Tähelepanu juhtimine

Registreerimise kuupäev: 09.01.2024

Registreerimise number: 2.1.-5/24/2916-5

Tundliku sisuga elektroonilised pöördumised on võimalik inspektsioonile 
edastada krüpteeritult kasutades ID- kaarti ja ID-tarkvara 
<https://installer.id.ee/?lang=est> . Kuidas dokumente krüpteerida, vaata 
siit <https://www.aki.ee/et/teenused-poordumisvormid/saada-kiri> .

Andmekaitse Inspektsioon

Tatari 39, 10134 Tallinn
Telefon: 627 4135
E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.aki.ee> www.aki.ee

ERAELU KAITSE JA RIIGI LÄBIPAISTVUSE EEST

Leia meid 
<https://www.facebook.com/pages/Andmekaitse-Inspektsioon/135347539863880> 
Facebookist

 <http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=emailclient> 
Никаких вирусов.www.avg.com 
<http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=emailclient>